Isuzu Experience day biedt avontuur en animatie voor jong en oud.

Vertrouwde Isuzu Experience Day vindt plaats op zaterdag 29 augustus in Loon op Zand, Zuid-Nederland. Iedereen is welkom, Isuzu-rijders kunnen inschrijven aan preferentieel tarief.

Isuzu Benelux, de officiële invoerder van het Japanse merk in onder meer België, Nederland en Luxemburg, organiseert al voor de 2e keer de populaire Isuzu Experience Day. Het wordt naar goede gewoonte een dag vol avontuur, animatie en gezelligheid voor liefhebbers van Isuzu en/of terreinrijden.

Op zaterdag 29 augustus is iedereen welkom op Experience Island in het Zuid-Nederlandse Loon op Zand voor de inmiddels 2e editie van de Isuzu Experience Day. Loon op Zand ligt op ongeveer 79 km van Antwerpen (1u10) en 125 km (1u50) van Brussels.

De Isuzu Experience Day belooft een onvergetelijke dag te worden met talrijke activiteiten en animaties voor jong en oud.

Voor deelnemers is het dé gelegenheid bij uitstek om de verschillende versies van de Isuzu D-Max pick-ups uit te testen bij het 4x4-rijden op een schitterende locatie met bos, water en strand. Daarnaast kunnen deelnemers een extreme remtest ervaren met de ijzersterke D-Max en een last van 3,5 ton aan de trekhaak. Ideaal dus om de capaciteiten van de D-Max op vlak van professioneel gebruik en veiligheid te ontdekken.

Ook zijn er nog andere activiteiten voorzien zoals segway, quad, zipwire, klimtoren,… Tot slot kan er ’s avonds gezellig worden nagepraat tijdens een lekkere barbecue op de tonen van een swingende coverband.

Het programma

11u30:   Ontvangst, briefing en lunch uit ’t vuistje
13u00:   4x4-rijden op schitterende locaties met bos, water en strand, extreme remtest met de Isuzu D-Max en 3,5t geladen aanhangwagen. Verder tal van activiteiten voor jong en oud: zipwire, quad en segway, springkasteel,...
18u00:   Barbecue op de tonen van een swingende coverband
21u00:   Einde

Locatie

De Experience Day vindt plaats op Experience Island (Adres: Baan achter de Plakken 1 in 5175 NP Loon op Zand, NL), de grootste outdoor evenementlocatie in de Benelux met talrijke dichte bossen, kraakhelder water en mooie stranden.

Praktisch / Prijs / Inschrijven

Isuzu biedt dit avontuurlijk programma aan tegen de prijs van 149 € per volwassene en 39 € per kind tot 12 jaar. Voor dat bedrag wordt een Isuzu D-max ter beschikking gesteld voor de off-raod activiteiten. Alle maaltijden en drank zijn inclusief. Wie met z’n eigen D-Max komt betaalt respectievelijk 79 € (volwassene) en 29 € (kind).

Inschrijven voor dit unieke evenement kan t.e.m. 20 augustus 2015 via het online inschrijvingsformulier op www.isuzu.nl.

Over Isuzu Nederland Newsroom

Isuzu is de oudste Japanse dieselmotor-constructeur en de grootste producent ter wereld van zware en middelzware bedrijfsvoertuigen. Van het vorige model D-MAX werden meer dan 2 miljoen exemplaren wereldwijd verkocht. Isuzu aarzelt dan ook niet om 5 jaar garantie en assistentie aan te bieden op de D-Max. D-Max is de enige pick-up op de markt die voor álle 4WD-uitvoeringen 3,5 ton trekvermogen koppelt aan 5 jaar garantie, ongeacht de koetswerkuitvoering. Isuzu Benelux is de exclusieve invoerder van het merk in 4 landen (België, Nederland, Luxemburg en Polen). Het bedrijf maakt deel uit van de Belgische Alcopa-groep.

Press relations can go to:

www.isuzu.presscorner.be for the Belgium general press
www.isuzu.presscorner.lu for the Luxembourg general press
www.isuzu.presscorner.nl for the Dutch general press

Isuzu Nederland Newsroom
Isuzu Benelux